Ipeekk o kadar çok beyazım var ki 🤦🏻♀️ Üstelik çalışıyorum da en son Aralık ayında boyamıştım şuan manzarayı siz düşünün ama boyatmayı düşünmüyorum idrarda bile boya maddelerinin çıktığını söyleyenler var ombre dediğinize göre sanırım değişiklik olsun diye istiyorsunuz ama biraz sabredin derim doğumdan sonra boyasanız daha uygun bence