merveyildrm Kızlar 21 haftalık olduk göbek deliğimde ağrı acı hissi olmaya başladı. Yaşayan var mı bu geçici bişey mi ??
Ipeekk Bende yaşamıştım. Korkulacak bişey değil. Karın büyüdüğü için göbek değili ağrırmış. Ben şuan 26. haftadayım geçti benimkisi
Mea54 Evet geçici endişelenme bebek büyudukçe göbekte büyüyor gerilme oluyor haliyle ☺️ hatta göbek deligim düğme gibi dışarıda kaldı gerilme oldukça 😀
merveyildrm Mea54 karnım çok çok az çıktı ama dün sanki bi büyüme hissettim karnımda onunla beraber de bu ağrıyı 🥹 baya acıyan birşeymiş inşallah hemen geçer benimki de 🙏