Mehtap-23ozkara Merhaba kızlar 36 haftalık olduk bugün kontrole gittik 2700 kilosu doktor iyi dedi ama 16 mayısa gün aldık sezeryan olcam ozmana kadar ne kadar kiloya ulaşır suan kilosu az geldi bana
Deniz0011 Mehtap-23ozkara ben 36 haftada acil sezeryana alinmistim suyum bitmisti ultrasyonda 2700 gosteriyodu ama 2370 oldu bebeyimin kilosu
Reyhan35 Mehtap-23ozkara 35+3 teyiz doktor 36 haftanın içindesin 2700 gram dedi kilosu çok güzel tam haftasıyla uyumlu dedi bizede 20 Mayıs’a gün verdi o zamana bu şekilde devam ederse 3200 ün üzerinde doğar dedi
Aysuu06 36+4 3600 dedi çok mu iri benimde buna canım sıkıldı normal doğum bekliyoruz o zamana kadar ne olacak acaba 🥺
Mehtap-23ozkara Aysuu06 cinsiyeti nedir ilk gebeliğim 3500 kiloydu doktor 3200 olur diyor doğuma kadar bakacaz artık
AlyaUrasmoms Mehtap-23ozkara 40+0 10 gün önce 4000 gr, 54 cm’di. Doktor doğar doğmaz askere yollayın falan dedi 😬 Ama ultrasonlara hiçbir zaman güvenmiyorum; söylenenden fazla çıktığı da görülüyor nadir de olsa ama genel olarak bize söylenenden daha az doğuyor bebisler 🤷🏻♀️ Her şeyden önce sağlıklı olsunlar; kilo benim için asla ön planda olmadı 🥰
Tugceelanaz 36+3 bugün kontrolüm vardı 2650 kilo benim kızım Haftasınla uyumlu ☺️ Rahat 3 kiloyu görürüz bence İlk kızım 3200 kilo doğmuştu 40+2 de.