Arkadaşlar öncelikle sorum şu mide yanması bende hiç olmuyor ara sıra oluyo ve bana diyolar ki bebeğin saçı yok bu doğrumu ilk gebeliğim olduğu için bilgim yok.
İkinci sorum sizde eğilmekte zorluk çekiyormusunuz sanki bebek içinizde oturur gbi oluyormu