eCeCik denizz89 bendede var akıntı sizinle aynı haftadayım doktora sorma gereği bile duymadım bende hep vardı zaten ama sizin birden olduysa bilemicem
Maviss35 denizz89 canımmm bende 33+6yım beyaz akıntım vardı mantar olmuşum meğer ondanmış beyaz olması tabi herkesin bir değildir söyle gene doktoruna
Maviss35 denizz89 evet canım fitil ve krem verdi 4 tane fitil kullandım ama kreme devam ediyorum hala
denizz89 @eCeCik bende de hep var canm ara ara oluyor böyle önceki doktor normal demişti ve hiç alttan da bakmadı
denizz89 @Merveozcelikcckl Allah esrgesn hepimizi canm 🤲insan korkuyor nem kapıyor herşeyden az kaldı şükür 🤲
denizz89 @Maviss35 off Allahm esrgesin kolay geçirsin sıkıntısız şu zamanları geçirseydik hastalık hastası oldum😖
Maviss35 denizz89 aynen canım valla allah yardımcımız olsun bende çok sıkıldım artık bian önce doğurmak istiyorum😅