İkiz gebelik düşük sonrası beta değeri 14 iken fark ettiğim minik kuşumla ikili rakamlara geldik çok şükür.Bazıları denk gelmiştir fetal dna da riskli bir cinsiyet hastalığı olabilir sonucu iletildi kesin tanı için amniyosenteze gittik kan hastalığım sebebi ile her gün iğne kullanıyorum amniyosentezde iğne yerinde pıhtı oluştu bir haftaya yakın yattım.Sonucumuz temiz çıktı hamd olsun Rahatladım derken geçirdiğim beyin ameliyatı üzerinden 2 yok geçmesine rağmen kan sulandırıcı sebebiyle kulağımda kan akışını duymak zorunda kalıyorum her gece uykuya geçiş sürecim uzuyor.Şimdi daha önce geçirdiğim damar tıkanıklığı tekrar baş gösterdiği için iki iğneyle devam ediyorum.Zorlu bir süreçteyim ama içimde kıpırdayan bana benim dokunuşlarıma cevap veren bir kız çocuğu var.Bu mübarek gecede rabbim hepimizin dualarını kabul etsin evlatla sınamasın hiçbirimizi güzel haberler alacağımız güzel günlerimiz olsun 🙏❤️😍Geri sayım başlasın hayırlısıyla