Hanımlar cuma günü ikinci doğumum olcak Allah izin verirse. İlk doğumum normal ve zor bi doğum oldu. Oğlum tersti ve sancısız gittim 12 saat suni sancı sonucunda 4.700 gram doğdu oğlum. İkinci oğlum baş geliş ama sancım yok doktorum en son 4 kilo demişti. Cuma günü suni sancıyla doğum yapcam yine. Merak ettiğim ikinci doğumum da da açılmam uzun sürer mi. Suni sancıyı yine uzun süre mi alırım. Tecrübeli olanlarlardan cevap bekliyorum