Tugcemm61 röntgen cektirmenin bi zarari yok oyle canim ki cok dusuk bir radyasyom yayiyormus, benimkinde gerek duymadi doktor cekmeye. yoksa cektirirdim. doktorunuz neden cektirmeyin diyor anlamadim genelde doktorlar ihmal etmeyin diyorlar dis onemli sonucta sende sakin gitmemezlik yapma gitmezsen ilerlerse bebege asil zarar verir you tubexe bununla ilgili bir cok video var izle hamilelikte dis rongteni dis hastaliklari vs yaz cikiyor doktorlar bilgi veriyorlar icin rahatlar bende dinleyerek emin oldum ve gittim. dusun yani emara bile girmen gerekiyorsa girermissin