Deletedmom_1 Kızlar şuan karnımın içinde genel bi sancı var ayrıca sırtım ve belim çok ağrıyor ve yattığım halde geçmiyor bu sancımı sizce
La_le Deletedmom_1 kaç haftalık canım istersen ılık bı duş al sancılarını takip et cogaliyorsa hastaneye git bide doğum sırasında lavaboya çıkma hissi geliyormuş dikkat et
Aslihanfs Belinden kasığına doğru kuşak gibi saran bi sancı oluyor en genel tabirle böyle tarif ediliyor doğum sancısı zaten o sancı daha once yaşamadıgın bi duygu gibi anlarsın yavrum allah sağlıkla kucagına almayı nasip etsin inşallah 🙏