Milaaslan İkinci doğumum ilk doğum 38 haftada oldu koz ve erkek bebekler normal doğmaz yada geç doğar diyorlar zor doğum diyorlar zaten panik atak geçiriyorum acaba erkek ve ikinci bebekler hep geç mi doğar hele ki koz bebekten sonra 🙈
Princessmom Milaaslan bende bekleyeyim burda mersk ediyorum. Kızım 36 haftada doğdu şuan hamleym erkek bakalım geçmi doğacak☺️
miyopmom Milaaslan arkadasim 40 i bi kac gun gecmisti ilki kizdi sezaryendi ikinci oglan diy normal oldu kolayda oldu diyodu cok sukur
Aymir46 Milaaslan ilk gebeliğim erkek bebekti ve doğumum da normaldi 37 haftada suyun gelmesiyle doğum oldu ve çok şükür kolay bir doğumum oldu ama bu kişiden kişiye değişebilir sizin iknci doğummuş inşallah daha tecrübeli olacaksınız rabbimden yardım dileyin ve başaracaksınız bence siz panik atağı yenin o sizi değil sağlıkla gelsin oğlunuz inşallah ❣️🤲
zeynepp1 Milaaslan kızım 42 de doğdu oğluma hamileyim şuanda 37 haftalığız bakalım bende merak ediyorum acaba ne zaman doğar beklemesin hemen bayram sonrası doğsun istyorum
Milaaslan miyopmom insallah öyle olur benim ilki normaldi ikincimde insallah normal olur ben de sezeryandan korkuyorum gerçi normalden de suan korkuyorum panik atağım var terapi görüyorum üstüne öyle seyler duyunca iyice arttı kaygılarım
miyopmom Milaaslan insanlar bizleri korkutmak icin ellerinden geleni yapiyolar gercekten… tedavinize odaklanin her sey hayirla saglikla guzel gecicek icin rabbbimnyardimcinniz olucak 🤲🏻
Milaaslan miyopmom miyopmom dualarınızda aklınıza geldikçe beni de eksik etmeyin hem gebelik hem korku atakları çok zor duadan başka iyi gelenim yok 🤲🏻
miyopmom Milaaslan dualarimdasin ama sende bana et olur mu benimde ihtiyacim var rabbim hepimizin yar ve yardimcisi olsun🤲🏻
Milaaslan Aymir46 çok teşekkür ederim bu Ramazan’ın son günlerinde benim icin de dua edin tel ihtiyacım olan şey dua
Milaaslan miyopmom okurum tabi mesaj yada özel bölüm var mı bilmiyorum çok anlamıyorum oradan özelden yazarsan isimle de ederim
Milaaslan zeynepp1 insallah rabbim gönlüne göre verir duamdasınız Side bana dua edin çok beklemiyim bende kulun kula duası kabul olur derler