Sevdaaaa123 Plesentam aşşağı yerleşmiş 24 haftayım bugün iş yaparken uzağa uzandım zorladım kendimi çok korkuyorum bişy olmuşumdur bebeğime psklojim bozuldu
Bukiiiiiiii Sevdaaaa123 Canim bende bugun cok is yaptım egil kalk kaldir indir uzaga da uzandim Allahin izni ile olmamistir bebegin hareketlerini hissediyormusun birde onu doktor mu soyledi sana plesantayi
Sevdaaaa123 Bukiiiiiiii evet geçen hafta ayrıntılı da doktor söyledi sonda riskliye Yolladı alttan muane etti
Sevdaaaa123 Sevdaaaa123 Bukiiiiiiii İnşallah öyle olur 🤲🤲🤲hareketlerini hissedyodum iki saat oldu kasılmış sert Karnım