36+2 haftalık hamileyim aynısı bende de oluyor salı günü doktoruma sordum ödem olduğunu ve şunları söyledi “ödem el bileğinde ki sinir kılıfını şişiriyor, altında ki sinirlere baskı yaptığı için ellerin uyuşuyor ve karıncalanıyor. Sinir basası var ellerde. Yemeklerine tuz atmıyorsun ve gece uyurken ellerini yastığın altına koymuyorsun doğumdan 2-3 hafta sonra tamamen geçiyor.” 😊🌸