Merhaba, tam uyumak üzereyken gördüm yazınızı. Sizi etkilemek istemem şu hassas dönemde ama iyi düşünün derim.
Ben şu an 2. bebeğime 15 haftalık hamileyim. 15 aylık ilk çocuğum. 40+6 da hiç açılmam yoktu ve sunni sancı başlattık kendi rızamlaydı. Şimdiki aklım olacak hayatta yapmazdım… üç gün hastanede yattım sancılarımın başlaması uzun sürdü. Sonra o gelen sancıları size anlatamam. Ben sanıyorum ki işte dakikaları sayacağım sancı arasında işte açılmamla doğru orantılı gidecek vs. Nefes almaya bile vaktim yoktu desem yeridir. Epidural verdiler 2cm açıklıkta bile kendimde değildim. O da ters tepti, olmadı. bi bacağımı komple uyuştururken diğer tarafımı tamamen hissediyordum. Tüm sancıyı sol belimde hissettim ve inanır mısınız hala oram ağrır. Nefes almaya vakit bulamadığımı hatırlıyorum.