Berfin1507 Merhaba arkadaşlar 12. Haftamdaydim düşük riskim var ara ara kan görüyorum doktor bana yatış verdi ama kalmak istemedim. Aranızda kalanlar var mı kalınca ne gibi fark ediyor ve ne yapılıyor 🤗
Gamze_akgunn Berfin1507 kalmadım ben bolca dınlendım yattım progestan kulllandım düzenli bide iğne vuruldum bi kere sonra gecti şükür
neval270071 Berfin1507 madem kan görüyorsun keşke yatsaydın ablam 2 ay yattı sonra eve geldi evde insan duramıyor iş güç yapıyor orada kontrol altında olmak daha elzem
Berfin1507 @“neval270071”#p21887621yanitiniz için teşekkür ederim uygulamaya yeni girince gördüm yatmadim ama şuan bir sıkıntı yok 🌹