Mrb arkadaşlar 35 haftalık gebeyim ilk doğumum makat geliş oldgu için sezeyan oldm ama şuan bebeğim doğum pozisyonu almış 3 yıl geçti aradan sezeryan sonrasi normal doğum yapan var mı. Tecrübelerinizi yazabilirmisnz veya çevrenizde duyduğunuz, olumsz yasantilarida yazarsanz sevinirim???