Annecann bende 34+4 te doktora kontrole diye gittim nstde sancılarım çok yüksek çıktı bende o sabah hissediyordum sancıları doktorum yatış verdi ve ciğer geşiltirici iğne ile doğumu durduracak iğne ve serumlar verdiler sabaha kadar sabah tekrar baktılar nst güzel çıktı taburcu oldum şimdi bekliyorum 34+6 olduk çok korkuyorum erken doğum olucak diye inşallah 37 görürüz en azıdan prematüre olarak doğmaz bebeğim 🥺🥺