Kızlar 16 haftalık hamileyim bu hafta kontrol için doktora gittiğimde bebeğim 1 hafta önden gelişim gösterdiğini söyledi bu durumun her hangi bi sorun teşkil etmediğini biliyorum. Sonrasında doktor 20-24 haftalar arasında perinatoloji bölümüne gitmemi istedi ama herhangi bir neden belirtmedi gelişimini daha detaylı öğrenmek için istediğini söyledi sizce herhangi bir sorun var mıdır? İkili testimizde bir sorun yoktu. Bi huzursuz hissediyorum…