Ikinci bebegim olsun istiyorum.Mayıs ayı için hamilelik planlıyorduk.Doktorum tahlillerde tsh düşmesi(0,010), T4 artımı görüp, endokrinoloqa gönderdi,zehirli guatr şübhelendi.
Amma usmda dr herşey normal dedi, yani tahlillerle usm uyuşmadı,ilaçda yazmadı,gida dieti verdi
Ginekoloqum tsh düzelinceye kadar hamilelik yasakldı, kimin bu konuyla ilgili bilgisi var?