Nur_gurdal1 Kızlar göğüs ucu kaşıntısı için bi öneriniz var mı lütfen 🙏 çok kaşınıyor sebebi nedir 33+6 haftalık gebeyim
Tazeanne-- Nur_gurdal1 ah kuzum ona çare yok ben kaşımaktan göğsüm hep yara içinde kaldı nasıl geçer ne zmn geçer dört gözle bekliyorum
Nur_gurdal1 Muzlupuding evet aşırı büyüdü ama kaşıntısı çok kötü bişey ya nemlendirici sürdüm bi işe yaramadı 😒
Muzlupuding Nur_gurdal1 doktorunuza bi sorun belki kaşıntı kremi verir benim daha o raddelere gelmedi durumum umarım yardımcı olacak bir kaç arkadaş çıkıcaktır 😅