Remziyearn Kızlar 23 haftalık gebeyim bebegım gecen hafta falan gayet hergun oynuyordu ama suan yaklasık 2 gundur hıssetmiyorum hareketlerını sızce normalmi sizdede oldumu korkuyorum
ipekveatlas normal bu haftalarda düzene girmiyo aynı haftalardayken bende post açmıştım🥲bi hissedip 2-3 gün hissetmediğim zamanlar oluyodu tam anlamıyla 26dan sonra her gün hissediceksin