Merhaba bugün 35+3 gün ölçümlerimize göre 3400 gr ağırlığa ulaşmışız.Bebek baş aşağı pozisyon almış ancak Şuan doğum için çok erken bu durumu yaşayan var mı aranızda?Erken doğum mu yapacağım acaba?35 yada 36.hafta doğum yapıp bebeği küvöze alınmayan var mı?