Derya5866 Kizlar 6+1 olduk öğleden sonra randevumuz var inşallah kalp atışını duyarım 6+1 de kalp atışını duyan var mı ?
Muzlupuding Derya5866 valla ben 6+3 diye gittim cihaz beni 7+3 olarak gösterdi ve daha duymadım , umarım sen duyarsın canım🙏🏽
yesilkedi Derya5866 kalp atışını gösterdi ama dinletmedi doktorum bebeğe zarar verdiğini için ama ben 9 haftalıkken gittiğimde vardı 6 haftalıkken kese vardı bebek gözükmüyordu alttan bakmıştı. kalp atışınıda net bi şekilde 11. haftada dinletti 5-6 saniye
Sebugsy Derya5866 korkulacak birşey yok bende iki kere düşük yaptım, tedirgindim ancak şimdi 15 haftalığım. İlk 6 +3 iken kalo atışlarını duymuştum 🤗
Duruyzc Derya5866 içini ferah tut doktorum bana 5.hafta gitmiştik ilk kesesi vardı 15 gün sonra gelmemi söyledi ve 7.haftada yani🙏🏻🙏🏻
Derya5866 Duruyzc ben sadece kan verdim iki kez onun dışında erken olduğu için gitmedim bugün randevum var ilk kez gideceğiz bakalım