Doktorum değerlerime bakmadan bir iki ay önceki d vitamini sonucuma göre bir sürü vitamin ve kan ilacı verdi. Sizler hangilerini kullandınız? Magnezyum, d vit, d3, folik asit, Progeston, mide bulantısı ilaçları… hepsini kullan diyor ben de hiçbirini adam akıllı kullanamadım. Siz ne düşünüyorsunuz? Bebeğe olumsuz etkisi olur mu? Bir de şeker yüklemesi gerekli mi?