Merhaba, gebelikten önce lugol iyot aldım her gün bir bardak suya bir-iki damla damlatıp içiyordum. Gebelikte içmedim hiç. Bebeklerin zeka gelişimi için çok faydalı olduğunu da biliyorum. Gebelikte kullanan var mı?? İki hafta sonra doktor randevum var ozaman danışacağım. Ama tecrübe edenler varsa yazarsa iyi olur