brcstc serklajinizi Serdar hoca mi yapacak?benim 1 ay 1 hafta kadar oldu suan gayet iyiyim.İki hafta kadar hep yattım hic kendimi zorlamadım ama suan baya baya herseyi yapıyorum rahim ağzı iyi dedi ama yine de cok yüklenmemek lazım kesinlikle.İslemden sonra hep karından bakıyor bu arada.Pazartesi randevum var bakalım insallah iyi haberler alırız kendisine cok güveniyorum ben cok iyi bir doktor bana iyi ki hep kontrollerine zamanında düzenli gelmişsin zamanında müdahale edebildik kısalığına dedi ama kendisi farketmese de olmayacaktı tecrübesine cok güvendiğim biri gerçekten