Panikanne
Bende de sarımsı sanki yesile donecekmis gibi hir akıntı var kokulu degil ama biktim yani fitil kullanıyorum geciyor tekrar bor hafta sonra aynisi oluyor bide son ay daha cok oluyor suan 35 haftaligiz ne yapicam yani normal doğum icin de sıkıntı oluyormu bilmiyorum dogum seklim henuz belli degil ama etkileyebilir mi onuda bilmiyorum kafamda deli sorular fitilim evde var doktorum vermisti kullanmam için bittiginde tekrar aldim aynisindan evde bulundurdum ama suan kullanmam acilmayi tetikler mi diye de düşünmüyor değilim