Son 15 diye geldim bende çok heyecanlıyım acaba yarinmi gelir yoksa haftayami yoksa haftalar bittikden sonra mı diye, normal doğum bekliyorum inşallah, doğum hikayelerini, belirtilerini okumakdanda alım oldum kendi doğumumu bekliyorum ve bir an önce olsun diyorum☺️