Esreyup42 kalp atışını duyduysanız veriyor doktor . Bende öyle yapmıştı kalp atışını duyalım o zaman yazıcam demişti şimdi her gittiğimde yazdırıyorum elimde bulunsun diye . Çok bekleme gider gitmez söyle doktoruna gebe kalmadan önce alttan bakardı şimdi hiç bakmadan yazıyor kadın alıştı artık napsın 😂😂