TazeAnne06 Busee8 sade içemiyorsanız limon sıkıp içebilirsiniz 😇 meyveli sodaları tavsiye etmem gereksiz şekerli
Vicibici Busee8 meyveli içeceksen bence içmesen daha iyi cünkü o bildiğin şekerli gazlı su ve katkı maddesi var içinde. Sade sodayı içemiyorsan içine meyve doğrayabilirsin veya limon sıkabilirsin
Dlr48 Busee8 içine bir dilim limon attın limon sıkmayın atın onun o limon kokusu aroma veriyo ben oyle ıcıyorum
Zemzem_23 Sade soda içmek daha yararlı.hem bebek için magnezyum ihtiyacını karşılıyor.meyveli soda içmeyin katkı maddeli hiç bir yararı yok zararı var.
Nskyhn bebekece hem de çok yararlı ama sade olanı. Be her gün 1 tane tüketiyorum maşallah hiç ağrı falan hissetmiyorum
Mltm_41 bebekece ben süt içemiyorum ama sade soda içiyorum o daha iyi dediler kalsıyum magnezyum eksikliği gideriyormuş
Empatiksiz Soda değil maden suyu içilmeli. Buna dikkat edin. Soda karbondioksit oranı bakımından fazladır. Maden suyu olması gerek.