Nejla1998 Kizlar 35 haftaligiz bugün muayene olduk 2500 kilodaymis sizce iyi mi sizin bebisler kaç kilo 🥰
Ecekadir Nejla1998 32+0 da gittim 2.400 gramdı 10 gün önden gidiyo demişti şimdi 34+3 deyim bilmiyorum kaç kilo aldı dikkat et dedi banada 😏
Prensesimin_annesiyim ZeynepDK Bizde aynı 2 gün önce gittik 34 haftalik 2200 gr mdı ama doktor iyi veya zayıf demedi size ne dediler tam olurak🙂
sumelegi canimbeybimmm benım 27 de 1500 çıktı. Üzülcek birşey yok bence. Sağlıklı olsunlarda kilo çok önemli değil bnce
sednrbyr44 sednrbyr44 doktorum kilosunu normal buldu ama karın çevresi 2 hafta geride bundan sonra da eşitlenmez dedi 🥺
Ferda_33 B-01 sizin kaç kilo aynıyız bende 30+5bu gün gittim 1600 gm iyi dedi bzna ssnki az gibi geldi de
ZeynepDK Prensesimin_annesiyim ben bugün sabah gittim canim 34+0di 2200 gram bebek gelişimi haftası ile uyumlu sadece bir tık zayıf dedi sıkıntı olmaz dedi
Prensesimin_annesiyim ZeynepDK Hmm iyi bari çok şükür ben sormayı unuttum hep sıkinti oldu bana acaba zayıfmı diye🥲
B-01 Ferda_33 az değil bence haftasiyla uyumlu sonucta benim de 1600.Haftasoyla uyumluysa yeterli öyle kilolu Bi bebek olsun istemiyorum zatensaglikli olsun yeter
Ferda_33 B-01 doktorum iyi dedi bende şekerden dolayı dikkat etmeye çalışıyorum iri olsun istemiyorum ama bakalım Rabbim hepsini korusun inşALLAH
ZeynepDK Prensesimin_annesiyim doğuma kadar daha kilo alırlar inşallah sağlıklı olsunlar da ben takmıyorum kiloyu inan canım 😘