Dilara9406 Kizlar 38 haftalik olduk kanala girmedi bebek hayla ne yapmam lazim bilgi verirmisiniz sunu yaptim kanala girdi diyen varmı 27 den beri baş asagi ama kanala girmesi lazim yardim edin lutfen
HilalSerdaroglu Dilara9406 Pilates topu üzerinde perine bölgen ile sonsuzluk işareti çizmek, hafifçe düzenli topun üzerinde zıplamak
Zehracan114 Dilara9406 Kanala girmesi çok önemli değil doğum anındada girebiliyor kanala benim 35+5 ten beri kanala yerleşmiş bugün 38 haftalık olduk kanala yerleşince çok daha fazla ağrı sancı yapıyor. Kanala girince doğum gerçekleşmiyor korkmayın doğum sancınız başladığı gibi yerleşebiliyor bazıları🥰🙏
Dilara9406 Asyaaa35 bekle kuzum bekle yardimci olurlar inşallah 38 olduk hayla bisey yok yalanci sancilardan başka haftaya 39 da bayram oluyo hastaneye 39+4 de gidecegimm mecburen insallah o gune gelmeden gelir😊🙏🙏🤦♀️
Dilara9406 Balgunes kanala insin orda beklesin canim ki gercekten dogsun diyorum bazen dayanacak halim gücüm kalmadi piskolojik olarakta cok yiprandim
Asyaaa35 Dilara9406 bende 38+2yim gecen cuma muaynede sordum kanalda olmadıgını söyledi umarım bu hafta girmiş olur çok agırlastım artık dogurmak istiyorum
HilalSerdaroglu Dilara9406 sağ bacağın işe yan yan merdiven çıkıp sol ile inebilirsin biri olsun yanında 😊 manda sütü ile yoğurt hurma
Minigin_annesi0 39 oldum hâlâ kanala inmemiş. Kilosu aldı başını gidiyo bu gidişle normal doğum beni çok zorlıcak sezaryen olmaktan korkuyorum bir an önce gelse keşke
Dilara9406 Minigin_annesi0 ayy canim ya kotu dusunme belki senin ve bebeginin sağlığı icin sezeryan hayırlıdır öyle dusun belki benim icinde oykedir hangi dogum hayirli olacaksa o olsun canim sag salim inşaallah
Minigin_annesi0 Dilara9406 tabiki canım sağlıklı olsun da orası önemli değil ama tabi öncelik normal doğum
Dilara9406 HilalSerdaroglu merdiven cikma olayini anlamadim ama hurma vs yiyorum bedenim alışmış sanirim ise yaramiyo artik ilk basladiginda sancilarim oluyidu ama şimdi yok
Dilara9406 Hilalya35 gunde 4bin 7 bin arasi adim atiyorum 10 bin istiyorum ama olmuyo suquata da baslicam inşallah
Hilalya35 Bem çok ağır kaldırıyordum vallah doğumum başlasın diye ilk hamileligimde balkonları yıkayıp gittim 4 cm acılmam vardı. Şuanda 36 haftaligim başladım kova taşımaya hatta şimdi iki bolkonuda yıkadım yattım 🤭🤭🤭