hanımlar merhaba 36+0 ım. yakın çevrem artık karnımın aşağıda indiğini söylüyor ben çok farkedemiyorum kendimi hergün gördüğüm için ama kasıklarımda ağrı olmaya başladı sanırım doğru. haftada 3-4 gün yürüş yapmaya gayret ediyorum 2-3 aydır. siz karnınız aşağı indikten ne kadar sonra doğum yaptınız