Bircan4680 yani sen istersen sezeryan yapar tabi. Bende 37. Haftamdayım ne kadar korksamda normal ilerliyorum hayatımda Allah’a şükür hiç ameliyat olmadım ikisi de o yüzden korkunç ama bir şekilde çıkacak artık 😅 doktorum şu an normali engelleyecek bir durum yok . Olursa tabiki riske atmayız dedi. Bekliyoruz bakalım