Benimde 4. Olcak ama 2 kızım var biri düşük 5.5 aylık normal doğum oda doğumların üçüde aynı suni sancılı ilki sancı evde çekmişim haberim ypk açılma vardı ikinci kontrollü su azalmasından sancı aldım kolaydı oda üçüncüde bebek biraz daha küçük olduğundan sancılı oldu yine kişiden kişiye değişiyor doğumlarım kolaydı çok şükür ee sancı çekiyon tabi kolay değil ama bilinçli şekilde yaparsan mesela sancı geldikçe bağırmak yerine içinden sayı saymak gibi kolay geçiyo