Rmysff haftamız aynı bende bebek toplanıyor yavaş yavaş gevşiyor karnım o sıra bel ve kasik ağrısı hissediyorum ama düzenli değil yalancı sancı bu olsa gerek ben geçen hafta ciddi bir bel ağrısı çektim yattığım yerden sağımdan soluma eşim çeviri yordu ani şiddetli bel ağrısı giriyor du sancı gibi ama karın da ağrı yoktu gittim ağrı ile acile nstde sancı çıkmadı bel desteklemesi için yün korse kullandım çok sıkma dan dinlendim bol bol şükürler olsun o bel ağrısı geçti şimdi kasılmalar hissediyorum yarın ramdem var bakalım sancı çıkacak mı bende merak ediyorum yaşadığım yalancı sancı mı diye bu arada ilk gebeliğim 🙂