Nagihannnn0606 Kızlar merhaba ben 23 haftalık hamileyim sizler kan ilacı kullanıyor musunuz ? Ne zaman başladınız
mrs_atalay Tugba3444 ben gynoferon kullandım kabızlık ve basur yaptı çok zorladı bırakmak zorunda kaldım. Sizin kullandığınızda böyle yan etkiler var mı
Hilalplncgllr_ Hamileliği öğrendiğimde hafif kansızlık olduğunu söyledi doktorum kullanmaya başladım 10. Hafta hala kullanıyorum
Nagihannnn0606 Hapyymami55 bende bilmiyorum doktor veriyormuş galiba ama ben kullanmıyorum şuan da vermedi yani anlamadım
2cocukluana Bana saglik ocaginda verdi gecen hafta aşı oldugumda kanlarin normal ama 5.ayda basliyoruz doguma hazirlik dedi doktor
Mavistez Nagihannnn0606 gebeliğin en başından beri günde bir tane içiyorum. Zaten ben çocukluğumdan beri kullanıyorum anemi hastasıyım çok şükür şuan düşük değil ama yüksekte değil dengede tutmaya çalışıyoruz