Merhaba arkadaşlar 35 haftaya girdik 28 haftadan beri insülin kullanıyorum gebelşk şekeri çıktı ve şekerim genelde 160 falan çıkıyo tokken arada kaçırıyorum insanın içi gidiyor dayanamayıp yiyorum sonra çok pişman oluyorum böyle olup sağ Salim dünyaya geldi mi bebekleriniz baya korkuyorum aslında ne yapacağım bilmiyorum sadece dua ediyorum 😔