Annemin de sütü olmamış yokluktan unu kavurup ondan mama yapıp yedirmis bana
Şimdinin çocuklarına yedirmeyin 6 aydan önce diyorlar keşke mamayı kontrol edip eskisi bitmeden alsaydın diyeceğim ama Malesef hayat koşulları Belki de yoktur diye düşünmeden de edemiyorum.
Yoğurt desem zarar diyorlar
Bende bilemedim İnşallah aç yatmaz beben