Ezgitt Merhaba kızlar 24+3 hamileyim fakat bebeğim rahmimin ustunde surekli orda hissediyorum çok sık kavaboya çıkıyorum karnım biraz aşagida internette arastirdigima gore bebek gobek deliginin ustunde olmasi lazımmış bu durumu yaşayan var mı ?