Minigin_annesi0 Kızlar haftaya kadar sancım falan olmazsa kontrole gel dedi doktor ama haftaya bayram hiç aklıma gelmedi sormak. Poliklinikler kapalı olur büyük ihtimalle. Kontrole nasıl gidicem acilden mi giriş yapsam kafam karıştı
Demirssmomm Minigin_annesi0 Devlet eğitim araştırma ve şehir hastanelerinde poliklinikler kapalıdır, acilden giriş yapabilirsiniz
Minigin_annesi0 hunilimom kontrole gidicem sancım falan olmazsa doğum haneye almazlar ki ne diye çıkayım
hunilimom Minigin_annesi0 doktorlar olmadiginda bayramda ben doğum haneye çıktım kalp atışı bakıldı nst çekildi o yüzden dedim