Gulcandnrts merhaba 38 haftadagim yaklasik 4 gundur bu illetle ugrasiorum.Benimde normalde vardi ama bu sefer cok fena vurdu ne gece ne gunduz uykum var agridan sabahlara kdr agliyorum.Doktorum anestol ve protolog kullanabilirsin dedi bilginiz olsun.Birde duphalac kabiz ilaci kullandim bu surecte.Kayisi yedim zeytinyahi ictim.Kabiz olmamak lazm ama butun bu yaptiklarima ragmen hla kabizim afedersiniz canim cikio yine ikinarak cikiorm cok sert ama yinede rahatlatio.Bgn biraz daha iyiyim en azndan sancimio ama memeler hla disarida.Sizede cok gecmis olsun umarim kisa surede atlatirsiniz