Dibidixx anladım dopmadığını söyle düşün eskiden annelerimizde hamileydi bize bi sıkıntı varmı yok çok şükür yani onu demek istiyorum sonuçta sende dışarda gezerken hissediceksin onu sadece şuan evinde yoktur koku varsda kapı pencereyi lapat bişey olmaz 😉