Selam kızlar ben 35 haftalık hamileyim. Bu zamana kadar şükür hamileliğimde hiçbir sorunla karşılaşmadım. Son 1 haftada 4 doktora göründüm ikisi özelde ikisi devlette. Özelde göründüğüm iki doktor normal doğum yapamazsın bebek rahim ağzını kapatmamış ama aşağıda bu yüzden sezaryen doğum 37.haftada gel gün verelim diyolar. Devlette göründüğüm iki doktorda bebeğin aşağıda değil herşey gayet normal görünüyo sezaryenlik bi durum şuan söz konusu değil diyolar. Doğum şekli benim için önemli değil ama kafam karıştı sizce nasıl bi yol izlemeliyim ?