Nerminterzi Detaylı ulstrasona girdim bugün. 23 haftaligiz Dr bebek biraz şiş görünüyor dedi. Şeker yuklemesi yaptır dedi . Yaptırmayi düşünmüyorum ama şişlik neden olabilir bı bilginiz var mi