Merve6111- Hemoglobin ve demirim inanılmaz düşük ferinject takılmasını önerdi doktorum sizlerden takılan var mı
eftelya_ser Merve6111- cuma günü takıldı kendime geldim şuan. Demir hapı da kullanıyorum ama işe yaramıyor demekki
Lale52 Merve6111- ilk hamilelik de takıldı şu an hala da düşmedi değerim 1 sene geçti üzerinden zaten hamilelikdem önce de takılmışrtı bana bu ilaç etkisini 2 sene rahat devam ettiriyor q
Merve6111- Lale52 bebeğinizde bi sıkıntı yaratmadı dimi onun için endişelendim gebelik katagorisi C çünkü
eftelya_ser Merve6111- yaratsa zaten doktorlar önermezdi ben 2. Teimesterdayım bebek resmen kanımı emiyor normalde de kansızdım zaten şuan ikimize yetmesi imkansız ayrıca demir düşüklüğü bebeği daha olumsuz yönde etkileyecektir emin olun
Lale52 Merve6111- yani o süreçte iyiydi doktor ben bunu gebelerime öneriyorum dedi bana ben o bebeğimi kaybettim amaa ondan 2 ay sonra covid sebebli pıhtılaşmadan.
mommyandbabyy Kızlar ben de ferinject kullandım serum olarak 9.9 çıkmıştı hgb , sizinkiler ne kadar arttı serumdan sonra ?