Pztf93 benimde 28. Haftam kasık ağrısı değilde bende sanki karnımın içinde yara var gibi sürekli ağrı var ve yürürken bebek çok sertleşiyor. İki gün önce daha sancı yüzünden acile gittim. Nst ye bağladılar ve sancı çıktı. Serum takıldım sancı azaldı şükür. Dikkat etmek lazım sanırım bu haftalarda fazla yorulmamak gerek.