Seda688 Herkese merhaba, burdan çok şey öğrendim, yarın kısmetse doğuma gidiyorum, Rabbim bu günde herkesin yardımcısı olsun, spinal olanlar güzel yorumlariniz varsa alırım 🤗
atak13 Seda688 Ben korkuyorum iğnesinden ama acıtmıyor diyorlar cesaret etmeye çalışacağım inşallah eşimi de alırlar içeri
Seda688 atak13 korkulacak bir durum olduğunu sanmıyorum, iğneden önce uyuşturma yapılıyor kan aldırmak gibi birşey dediler hep bana, kendini nasıl hazirlarsan öyle gider, ne zaman senin doğum kısmetse?