daphnesmomm Sibel_l3 ben 36+1 deyim,bugün kontrolümüz vardı. 37+6 da tekrar kontrolümüz var. Sezaryen olacağı için Muhtemelen 38. Haftada alacağını söyledi,ama net bir tarih vermedi
kuzeymomsss Sibel_l3 35 haftalıkken almıştım gün, 37+3te doğum yapacağım inşallah. Kısmetse bu cuma olacak doğumum🤲🏻
Sibel_l3 Leylasiva21 ya ben normal de 36+4üm adet tarihime göre, ama son muayenede 6 gün geri çıktı bebeğim, neye göre gün verir acaba adet tarihine göre mi gelişime göre mi
Leylasiva21 Sibel_l3 bilmiyorum benim haftası ile uyumlu ayrıca yarin da gelebilir bebekler su gelirse Nişan gelirse o tam belli olmuyor ya
Carriebradshow Sibel_l3 doktorum bana 35+1 de gün verdi 37+0 için. İkiz olduğu için biraz daha erken oluyor