Kubraaap Arkadaslar merhaba, aranizda hamilelikte idrar kacirma yasayan var mi? Yani boyle az da olsa hapsururken veya ziplarken veya bazen durduk yere. :(
Baliminannesii Kubraaap bende aynı durumu yaşıyorum canım hapşururken oluyor evet hamile kaldımdan beri bu durumu yaşıyorum bide ben kusarken zorlanıyor ya insan kusarken birde o sekılde oluyor 🤭🤭
Fatos91 Kubraaap bende de oluyor öksürürken özellikle doktora git ben idrar testi verdim enfeksiyon çıktı şimdi eskisi kadar değil o da rahatlatıyor insanı yoksa sürekli nemli oluyor o da zararlı imiş
2koftemom Kubraaap 𝙝𝙖𝙝𝙖𝙝𝙖 𝙗𝙚𝙣𝙙𝙚 𝙮𝙖şı𝙮𝙤𝙧𝙪𝙢. 𝙈𝙤𝙧𝙖𝙡𝙞𝙢𝙞 𝙗𝙥𝙯𝙖𝙣 ş𝙚𝙮 𝙙𝙪ş𝙩𝙖𝙣 𝙨𝙤𝙣𝙧𝙖 𝙩𝙚𝙢𝙞𝙭 𝙞ç ç𝙖𝙢𝙖şı𝙧ı𝙣𝙖 𝙠𝙖çı𝙧𝙢𝙖𝙠 𝙤𝙣𝙪𝙣 𝙙ışı𝙣𝙙𝙖 𝙖𝙡ış𝙩ı𝙢 𝙜𝙖𝙡𝙞𝙗𝙖
merveatilgan123 Kubraaap evet bende aynı durumu yaşıyorum hapşururken kusarken vs doktora gittigimde sorcam
Cemre8541 Kubraaap canım çok normal bende yaşadım hamileliğin ilerleyen vakitlerinde daha çok oluyor diyebilirim
Bebek-C 30lu haftalarda bende de başladı. Genelde koltukta bacaklarımı açmış otururken hapşurursam oluyor. Yani bi kaç kere oldu sadece sık sık olmuyor. Normal bir şey bebek mesaneye baskı yapıyor sonuçta büyüdükçe.
Mesudesrds Kubraaap ben hapşırırken bi kere kaçırdım carsidaydim o zaman da günlük Pet koymuştum eve gidince değiştirdim ama lavaboya gidince hala çişim var gibi hissediyorum bazen
Busraaltsoy Kubraaap 18 haftamdan beri kaçiriyorum ben🙄surekli enfeksiyon 🤷♀️durduk yere hapşirirken öksürürken sıkıştığim anda kusarken her türlü kaçiriyorum🤭 şu anda 35+1 günlük olduk