Canım bana da aynı şeyi 30. Haftada söyledi doktor özele gidiyordum. Marjinal previa demişti sonra üniversite hastanesine geçtim riskli olduğu için 32. Haftada 1.5 cm uzaktı 35. Haftada 3.5 cm oldu doktor normal doğum yapabilirsin dedi yarın kontrol bar 38+6 olduk özeldeki doktor 37 olur olmaz alacaktı çok şükür şu an her şey yolunda. Doktorun uyarmıştır zaten dikkat et ağır yük kaldırma ağır egzersiz yapma, dinlen güzelce biraz daha sakin yaşamaya çalış umarım yukarı çıkar :)